Paramaribo - Reisverslagen van Bibi Cijvat - WaarBenJij.nu Paramaribo - Reisverslagen van Bibi Cijvat - WaarBenJij.nu

Paramaribo

Voor mijn minor vanuit de opleiding Verpleegkunde ga ik 3 maanden stage lopen binnen het Parelhuis te Paramaribo. Het Parelhuis is een weeshuis voor Hiv- geïnfecteerde kinderen. Naast de stage ga ik natuurlijk een enorme ervaring tegemoet met veel zon, tripjes en nieuwe mensen!

Recente Reisverslagen:

01 Mei 2016

Adyosi mooi Suriname, ik ga je missen!!!

25 April 2016

Massage, Surinaamse Bami & de quad/jetski tour !!!

20 April 2016

Isadou / Jaw- Jaw

15 April 2016

mi switi sranan!

11 April 2016

Zwemles actie!
Bibi

Voor mijn minor vanuit de opleiding Verpleegkunde ga ik 3 maanden stagelopen binnen het Parelhuis in Paramaribo. Het Parelhuis is een weeshuis voor Hiv- geïnfecteerde kinderen.

Actief sinds 21 Jan. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9600

Voorgaande reizen:

04 Februari 2016 - 02 Mei 2016

Paramaribo

Landen bezocht: