Zwemles actie! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Bibi Cijvat - WaarBenJij.nu Zwemles actie! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Bibi Cijvat - WaarBenJij.nu

Zwemles actie!

Door: Bibi

Blijf op de hoogte en volg Bibi

11 April 2016 | Suriname, Paramaribo

Naast de gezellig dingen wordt er natuurlijk ook gewoon stage gelopen! Ik heb het nog steeds naar mijn zin op mijn stage, maar blijf mij nog steeds verbazen over de manier hoe kinderen in Suriname behandeld worden en ook over hoe de kinderen elkaar behandelen… Maargoed, dat beschouw ik dan maar als een wijze les, over hoe goed we het in Nederland hebben!! Een aantal weken geleden ben ik, zoals vele van jullie wel weten, een actie gestart voor de kinderen op mijn stage. Samen met een ander stagiaire heb ik geld ingezameld voor de zwemlessen van de kinderen. In totaal hebben we €411,50 ingezameld, waar wij en vooral het Parelhuis heel erg blij mee zijn!! Een aantal kinderen zijn al actief bezig met de zwemlessen en 3 van hen mogen binnenkort afzwemmen!

Hierbij wil ik iedereen die een bijdrage heeft overgemaakt voor deze actie, nogmaals hartelijk bedanken!!!

• 14 April 2016 - 19:50

Oma:

Hallo Bieb,
    Wat een leuk bedrag hebben jullie bij elkaar gehaald,
    dat is knap je doen het toch maar.
    nu nog 21 dagen dan ben je weer in Zoetelande.