Nog 14 dagen.... - Reisverslag uit Zoutelande, Nederland van Bibi Cijvat - WaarBenJij.nu Nog 14 dagen.... - Reisverslag uit Zoutelande, Nederland van Bibi Cijvat - WaarBenJij.nu

Nog 14 dagen....

Blijf op de hoogte en volg Bibi

21 Januari 2016 | Nederland, Zoutelande

Het aftellen is begonnen! Nog precies 14 dagen voordat ik in het vliegtuig stap richting het warme Suriname. Hoe dichterbij het komt, hoe spannender ik het ga vinden!! Ik zat nog even in twijfel of ik toch wel een waarbenjij.nu account aan zou maken, maar voor de gene die mij eventueel zouden willen volgen leek het mij toch wel leuk, haha!

Tijdens mijn periode in Suriname ga ik stage lopen in het Parelhuis. Dit is een weeshuis voor Hiv- geïnfecteerde kinderen, die door bepaalde omstandigheden niet meer bij hun familie kunnen wonen. Naast het stage lopen en natuurlijk het “vele” schoolwerk dat daarbij hoort ;-), ga ik vooral veel genieten van mijn tijd in het mooie en o zo warme Suriname!

Ik zal proberen om jullie zo veel mogelijk op de hoogte te houden van mijn leventje in Suriname, dus als jullie het leuk vinden om mij tijdens deze periode te volgen! Dit is je kans haha!

Liefs,

Bibi

• 21 Januari 2016 - 20:14

Daph:

1st like + 1st comment

Succeeeeees!!

• 21 Januari 2016 - 21:16

Anja:

Ik ga je volgen bibi, geniet nog maar even van het koude Zeeuwse !

• 27 Januari 2016 - 15:09

Tante Corrie:

hoi Bibi. Ik heb je verslag gelezen en vind het leuk. Ik zal je af en toe wat sturen. Groetjes tante Corrie.

• 04 Februari 2016 - 12:45

Goeie reis Bibi.
    Geniet van alles.

• 01 Maart 2016 - 10:13

Hoi Bibi.
    Wat schitterend zeg.
    de foto 's zijn ook mooi.
    Fijn dat je in zo'n leuk gezelschap bent.
    Groetjes en tot Schijfs.