Adyosi mooi Suriname, ik ga je missen!!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Bibi Cijvat - WaarBenJij.nu Adyosi mooi Suriname, ik ga je missen!!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Bibi Cijvat - WaarBenJij.nu

Adyosi mooi Suriname, ik ga je missen!!!

Blijf op de hoogte en volg Bibi

01 Mei 2016 | Suriname, Paramaribo


Nou, dat was het dan! Morgen stap ik rond 18:50 uur, Surinaamse tijd, het vliegtuig in… Weer terug naar Nederland en naar alle mensen die ik deze 3 maanden gemist heb! Ik heb er zin in, maar ik ga Suriname ook zeker missen… Al het heerlijke Surinaamse eten, de gezellige sfeer, de mooie trips naar het binnenland, het NO SPANG leven, de prachtige natuur, ons heerlijke studentenhuis aan de Mozartstraat, de kinderen van het Parelhuis… Maar vooral de mensen die ik hier heb leren kennen… Door jullie was mijn Suriname avontuur in 1 woord GEWELDIG!!!! Bedankt voor alles mooi Suriname & misschien tot ooit!

  • 19 Januari 2018 - 15:36

    Sjoerd:

    Wanneer kom je aan? ik kom je wel ophalen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bibi

Voor mijn minor vanuit de opleiding Verpleegkunde ga ik 3 maanden stagelopen binnen het Parelhuis in Paramaribo. Het Parelhuis is een weeshuis voor Hiv- geïnfecteerde kinderen.

Actief sinds 21 Jan. 2016
Verslag gelezen: 1965
Totaal aantal bezoekers 9597

Voorgaande reizen:

04 Februari 2016 - 02 Mei 2016

Paramaribo

Landen bezocht: