Adyosi mooi Suriname, ik ga je missen!!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Bibi Cijvat - WaarBenJij.nu Adyosi mooi Suriname, ik ga je missen!!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Bibi Cijvat - WaarBenJij.nu

Adyosi mooi Suriname, ik ga je missen!!!

Blijf op de hoogte en volg Bibi

01 Mei 2016 | Suriname, Paramaribo

Nou, dat was het dan! Morgen stap ik rond 18:50 uur, Surinaamse tijd, het vliegtuig in… Weer terug naar Nederland en naar alle mensen die ik deze 3 maanden gemist heb! Ik heb er zin in, maar ik ga Suriname ook zeker missen… Al het heerlijke Surinaamse eten, de gezellige sfeer, de mooie trips naar het binnenland, het NO SPANG leven, de prachtige natuur, ons heerlijke studentenhuis aan de Mozartstraat, de kinderen van het Parelhuis… Maar vooral de mensen die ik hier heb leren kennen… Door jullie was mijn Suriname avontuur in 1 woord GEWELDIG!!!! Bedankt voor alles mooi Suriname & misschien tot ooit!

• 19 Januari 2018 - 15:36

Sjoerd:

Wanneer kom je aan? ik kom je wel ophalen

Bibi

Voor mijn minor vanuit de opleiding Verpleegkunde ga ik 3 maanden stagelopen binnen het Parelhuis in Paramaribo. Het Parelhuis is een weeshuis voor Hiv- geïnfecteerde kinderen.

Actief sinds 21 Jan. 2016
Verslag gelezen: 1965